Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aten al een hele tijd zelfstandig. Ik wilde ze ook niet allemaal in 1x weg laten gaan en gelukkig was de laatste nieuwe eigenaar op vakantie dus die is met 10 week geloof ik weggegaan. Mams vond dat allemaal prima.
: Wij passen nog geregeld op op enkele pups en mams vind dat nog altijd leuk ook al zijn ze al bijna een half jaar
kimmie261 schreef:als je ze tot 10/12 weken houdt raak je meestal de hondjes ook aan de straat stenen niet meer kwijt...
dus 8 weken prima,7 weken is absoluut geen ramp...
ik heb zelf 1 hond die ikzelf gevraagd heb of ik haar mee mocht nemen met 7 weken,anders had ze gewoon tot 8 weken bij haar moeder gebleven..
kimmie261 schreef:als je ze tot 10/12 weken houdt raak je meestal de hondjes ook aan de straat stenen niet meer kwijt...dus 8 weken prima,7 weken is absoluut geen ramp...
ik heb zelf 1 hond die ikzelf gevraagd heb of ik haar mee mocht nemen met 7 weken,anders had ze gewoon tot 8 weken bij haar moeder gebleven..
jesito schreef:kimmie261 schreef:als je ze tot 10/12 weken houdt raak je meestal de hondjes ook aan de straat stenen niet meer kwijt...dus 8 weken prima,7 weken is absoluut geen ramp...
Slecht argument!!

kimmie261 schreef:kimmie261 schreef:als je ze tot 10/12 weken houdt raak je meestal de hondjes ook aan de straat stenen niet meer kwijt...dus 8 weken prima,7 weken is absoluut geen ramp...
Slecht argument!!

[/quote]Thirty schreef:kimmie261 schreef:,waarom dan nog hondjes een week bij een moeder laten zitten die er toch niet meer naar omkijkt...
Omdat ze van nestgenoten nog wel het eea leren