Wij wonen in een straat waar veel kleine hondjes wonen en bij ons in de straat is ook een cafe om de hoek
als wij de hond gaan uitlaten moeten wij er toch langs dat zou voor veel mensen niet uitmaken maken voor ons is het afentoe niet zo leuk
De kroegeigenaar laat altijd zn deur wagenwijd open terwijl hij daar ook zijn hond heeft en die loopt dus 9 vd 10x vrolijk in de straat los terwijl dat cafe naast een weg is
plus dat je hond het risico loopt om door andere honden gepakt te worden die wel aan de riem zitten of ook niet want er zijn hier meerdere mensen in de straat die hun hond gewoon los laten lopen tijdens het uitlaten of beppen met de buren
Onze hond word heel vaak uitgedaagt door de andere hondjes ze blaffen naar haar als ze haar zien en die baasjes doen dan negen vd 10x niks en lopen door met die honden alsof het heel normaal is dat ze erop los keffen. Gelukkig houd onze hond zich goed in want ze weet dat ze zich van ons niet gespannen mag gedragen aan de lijn dan krijgt ze straf want wij willen geen gespannen blaffende hond bij elke wandeling . Tot nu toe heeft ze goed gedragen ookal blaften de andere ze liep netjes door
Vd week liep mn moeder savonds buiten met haar en wat gebeurt er
de hond van het cafe loopt los en valt ons hond aan terwijl die man staat toe te kijken ! Hij riep hem niet eens terug toen hij blaffend op mn moeder en onze hond afkwam gestormt hij wilde wel even zien hoe stoer zijn hond was en of zijn hond die van mij aankon
Mijn hond greep die van hem bij zn nek dus die hond natuurlijk piepen en gelukkig rende die weer heel snel terug naar het cafe ! Mn moeder was boos maar ook blij dat ze de beagle enkelt een waarschuwing gaf ipv dat ze hem erg verwonde ..Oja en toen ze verder naar huis liep zei die kroegbaas nou mijn hond is ook laf zeg
mam is gauw doorgelopen naar huis die was geschokken maar ook opgelucht dat onze hond zelf niks had en wilde er verders geen woorden aan vuil maken.
Mijn oma woont ook in de straat en die heeft er nog wel wat van gezegt tegen die kroegbaas want wat hij heeft gedaan is echt niet normaal
Je laat toch niet je eigen hondje los tegen een hond die hem waarschijnlijk kapot bijt als het menes word?
Hebben jullie ook wellis zulke dingen meegemaakt dat mensen totaal niet zuinig zijn op hun hond?

is erg effectief bij haar en je doet de hond er niet pijn mee ..