hallo wij hebben een cairn terrier hond bowie hij is ong 9/10 jaar dat is in mensenjaren ong 63/70 jaar hij doet het nog heel goed in de winter gaat hij graag naar buiten in de sneeuw spelen en in de zomer gaat hij graag zwemmen maar hij is het winter hondje het dit doen we allemaal nog:
*naar het hosterpark dat is vanaf ons ong 10 min lopen *zwemmen *in het water spetteren *spelen als hij niet in chaggerijnige bui is *de hele dag door huis heen om te snuffelen
we kunnen wel merken dat hij als we naar het hosterpark zijn geweest dat hij helemaal op is en dan gewoon dood is zeggen wij dan want dan gaat hij liggen en beweegt de rest van de middag niet meer en snurkt hij keihard.
en de andere hond is 8/9 1 jaar jonger als bowie cenna heet ze ze houdt van iedereen kusjes geven en knuffelen je mag alles met der doen ze heeft 2x puppies gehad maar nu kan het niet meer want ze had 2x blaassteen en dan was de kans op baarmoederkanker groter dat willen we niet. cenna ligt juist het tegenovergestelde de hele dag te slapen en die wil niet naar buiten maar in de zomer wil ze graag bij het bubbelbad snuffelen om te kijken of er muizen of andere beesten zitten zij is de zomerhond in de winter gaat ze altijd als ze buiten in de sneeuw is aan haar pootjes likken om warm te houden
dus bowie de stoere reu houd het meeste van winter en cenna het lieve teefje houd het meeste van zomer
oke ja de foto's lukt niet echt moet ik nog proberen op mijn laptop en die is kapot nou hij valt steeds uit de foto's van ze en andere heb ik er geprobeerd op te krijgen en dat lukte net maar als de computer heel is ga ik proberen bedankt voor de tip