Mijn dochter van 17 doet een thuis studie dierenverzorging,en gaat vrijwilligers werk doen in een asiel.Eindelijk neemt het allemaal iets meer vorm aan,ze heeft een wsw aan vraag als ik dat goed zeg.Ze kan begeleid gaan werken maar staat nummer 604 op de wachtlijst.Voorlopig dus geen werk, en de wajong uitkeringen staan ook op de tocht.Ze gaat vanmiddag op school praten van wege een stage die ze gaat lopen.Ze gaat stage lopen bij een honden uitlaat service,eerst was ze sceptisch maar nu heeft ze er wel zin in.Asiel stond nummer 1 bij haar,ze zal nooit een rijbewijs gaan halen,maar dat is toch niet noodzakelijk voor een uitlaatservice? Ik dacht als ze nou gewoon een eigen uitlaat service begint,ze gaat toch nog niet op zich zelf wonen dus heeft ze niet heel veel geld nodig.Wat denken jullie?
) en wel honden & werkende mensen .. En mijn moeder vraagt zich zelfs af of ik wel voldoende honden zou vinden. Ik heb dan wel vervoer en kan ook met hen naar een bos en losloopgebied rijden. Als ik alleen maar de honden hier in de buurt zou kunnen uithalen en daarmee wandelen (ookal heb je hier bos in de buurt) zou ik er niet komen hoor
Gaat ze dan met 10 honden tegelijk met leibanden? Of 1 voor 1?