Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Bonte_ schreef:Als ik het goed versta ben je op vakantie vertrokken toen je hond weg gelopen was ?
) Thats_Me schreef:@ Kentaro dat is zo met dieren die komen aanlopen. Niet als ze in beslag genomen worden. Dan worden ze door een dierenarts bekeken en als ze gezond zijn gaan ze gelijk op voor adoptie.
SuzanLarissa schreef:_Bonte_ schreef:Als ik het goed versta ben je op vakantie vertrokken toen je hond weg gelopen was ?
Je moet wel even goed lezen, honden zijn ondergebracht bij vader.
Vader in de gevangenis en honden zijn ondergebracht in het asiel.
DaisNBenj schreef:Zijn de honden niet gechipt dan? Ze moeten toch gechipt zijn?
Waar zitten ze in het asiel? Ik woon dicht bij Maastricht, als ze daar zitten wil ik gerust eens voor je
gaan kyken.
kleinvosje schreef:Thats_Me schreef:@ Kentaro dat is zo met dieren die komen aanlopen. Niet als ze in beslag genomen worden. Dan worden ze door een dierenarts bekeken en als ze gezond zijn gaan ze gelijk op voor adoptie.
Hier ben ik het niet mee eens, ook dieren die van een eigenaar zijn en onvrijwillig in het asiel zitten, moeten er minstens zoveel dagen zitten voor ze weg mogen naar een nieuwe eigenaar.
Er zijn wel uitzonderingen maar dat ligt aan de politie wat die aan het asiel heeft doorgegeven.