Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan weten ze igg dat wat ze doet fout is. knollentuin schreef:als het kan een poosje in de bench houden en daar voeren en in de aandacht houden, ws is het katje niets gewend en is doodsbang..laat t zo maar aan alle beweging en geluiden wennen, ook leert t zo dat jij het eten regeld en dat e toch wel aardig bent, nog een lijmmiddel..smeerkaas, zijn ze allemaal dol op
sunny_l0ve schreef:@ rosek: Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Zeker met niesziekte is dat geen fijn risico met je eigen kat, en de kat zal er ook niet tammer van worden met de behandeling. Ik had zelf denk ik toch de kitten gehouden, maar ik zit dan ook in een andere situatie. Kan me voorstellen dat het geen makkelijke keuze is geweest...
@ it_is_me: ik denk niet dat de kitten er tammer en rustiger van zal worden als je hem in zijn nekvel pakt. Ik weet dat de moederkat dat normaal gesproken doet als een kitten in gevaar is, en dat ze dan ontspannen, maar de kitten heeft al geen vertrouwen in mensen.
Dan zal dit niet echt gaan werken... ik denk dat deze methode het alleen maar erger zal maken.