We hebben een 3 jarig reutje, een klein boomertje.
Ik hield me nooit zo bezig met het voer, de samenstelling en wat we het beste konden voeren. Sinds ik klein ben hebben we al honden dus ik wist niet beter dan 'brokken'.
Nu is onze hond erg kieskeurig en is onsmam nogal snel van 'dan geven we het gene wat hij wel lust'. Zo laat ze hem zelfs kiezen uit meerdere snoepjes
.Nu ben ik vorig jaar gestart met de opleiding dierverzorging, en ben mensen tegen gekomen die zich er wel veel in verdiept hebben etc. Zo heb ik dus bij hun wat na vraag gedaan over vlees/brokken.
Onze hond krijgt momenteel brokken (frolic, veel meer lust hij niet). Dit staat er gewoon altijd. Daarnaast krijgt hij elke dag een bakje (ik geloof cesar?). Maar zoals ik gelezen en gehoord heb is dat 80% vocht.
Ik heb dit aan onsmam verteld. Zij heeft meer zoiets van 'alle andere honden deden het er ook goed op, en veel meer lust hij toch niet.' Maar aangezien ze wel het beste wil, wil ze best is een keer ergens een beetje vlees mee brengen/bestellen om het te proberen.
Nu vroeg ik me dus af of er bokkers zijn die ons opweg kunnen helpen. Wat voor vlees, hoeveel/hoevaak per dag, hoe het gevoerd moet worden etc etc
. (Het liefst iets wat óf te bestellen is op internet, of iets wat bijv in de vriezers in de winkels ligt. Mijn moeder rijdt geen auto meer en ze zal hiervoor niet zo snel iemand bellen die het mee op zou willen halen oid).Alvast bedankt
.
. Onze hond is niet gecastreert en dit laten we ook niet doen (tenzij het om medische redenen zou moeten).