Pluttersput schreef:Hier is het vannacht ook echt hel geweest, niet normaal. De lucht bleef maar wit, en de klappen kwamen direct na elkaar. Heb uiteindelijk vriendlief gesmst dat het toch echt niet leuk was, en toen belde hij me even op. Hij woont hemelsbreed denk ik een kilometer of 20 bij me vandaan, en daar had hij nog niet veel. Toen het hier weg trok begon het bij hem net, leuk is anders.
Blaffende border, kijk eens of je geen donkere plek voor haar kan maken, een bench met een deken oid, iets waar ze in weg kan kruipen, misschien dat het helpt.
Hier ook
En dan heb ik er schijnbaar de eerste 10 minuten gewoon nog doorheen geslapen.. Huis stond te trillen, aardlek is er uit gesprongen en de hemel werd constant zo verlicht dat het net dag leek. Vriendlief heeft alle ramen enz dichtgegooid en de aardlek weer omgezet, ik bleef in bed liggen haha. Vind onweer prachtig mooi, maar zoals vannacht kreeg ik toch wel echt even schrik.
Vandaag is midden/zuid-oost brabant de sjaak
Zal pap zo eens een keer pingen dattie wel op moet letten.. (wonen in 040).
Voor de blaffende border: misschien toch als last resort een kalmeringspilletje halen? Het is natuurlijk niet de beste weg, maar al je hem echt niet rustig krijgt.. Of, heel stom.. zet hem van die enorme oorkleppen op. Van die bouwvak dingen weet je wel.. Ik heb dat 1 gedaan bij een hond haha. Liever iets dan niets!