Hoi bokkers!
Mijn bijna 3 jarige Jack Russel teefje heeft sinds een paar dagen vreemde plekjes. De eerste zat op haar buik, toen kwam er een op haar been, en daarnaast nog een. Het zijn een soort ruwe, schilferige plekjes, ze zijn een beetje rood, en heel klein. In eerste instantie dacht ik dat het kwam door zand (we gaan vaak met haar naar het bos, en dat zand schuurt dan op 'kale' plekjes, zoals haar buik en onderkant van haar beentjes) maar dit lijkt me sterk, omdat:
Vanochtend heb ik een fotoshoot met haar gedaan, alles wat prima, ze zag er gewoon mooi uit. 's avonds zijn we even weg geweest, en ik kwam begin deze avond achter een grote kale plek op haar hals. Het zit onder haar hoofdje zegmaar, dus ze kan er zelf niet bij en kan dit dus zelf niet gedaan hebben. Het is eigenlijk precies zo'n plekje als op haar buik en been, maar nu veel groter.
Herkent iemand dit? Morgen gaan we naar de DA met haar, want ik vertrouw het niet. Ze heeft ineens in een paar uur nog zo'n (en dit keer een hele grote) plek erbij....
Hopelijk kan iemand me geruststellen, (ik maak me al heel snel zorgen), en zeker om m'n kleine maatje!
Heb helaas geen foto's, sorry, dus jullie moeten het met mijn beschrijving doen.