Na een oproepje op bokt kon ik het niet laten te reageren op deze twee heren.
Binky en justin gedroegen zich als "beesten" tegen over elkaar waardoor ze uit elkaar geplaatst zijn ( binky had een stuk van justins staart afgekregen wat enorm gebloed moet hebben ) en binky is daarna gecastreerd.
Zo waren ze vandaag genezen, en dus verhuist ( nogmaals dank aan milanka )
We hebben bij mij de douche gebaricadeerd met een tafeltje en een plank zodat ze er niet uit konden.
dit was voor allemaal neutraal terein, dus konden de mannen lekker zelf de rang orde bepalen zonder dat er 1 zou zeggen ga weg mijn terein.
In het begin was het eigenlijk allemaal prima,, kris kras door elkaar terein verkennen.
Tot justin het in zijn bolletje kreeg en met alle 3 "mijn" mannen een conflict aanging.
we hebben het even aangekeken,, en na heel was gepiep en gekrijs zocht justin in ene dekking bij zijn "rivaal" binky.
zo hebben ze een hele poos gelegen als 2 verschillende groepen.
tot justin het welletjes vondt en zich aansloot bij mijn mannen.
binky geloofte het wel en bekeek het vanuit de andere hoek.
we zijn maar even op de bank gaan zitten en hebben de mannen met rust gelaten.
even later ging bokker "milanka" kijken en lag ook binky boven op de ratten stapel
Hoera !!toen ze dus de rust had dat het wel goed kwam heb ik haar naar de bushalte gebracht waarna zei op naar huis ging.
eenmaal terug,, lagen de ratjes nog steeds bij elkaar,, maar schrokken van mij dus was justin weer eventjes op oorlogs pad gegaan.. en nu zitten ze met zijn 5jes al een poos in een grote duna.
vooralsnog gaat het dus erg goed. justin moet wel even leren dat het feest niet om hem draait. maar ik denk dat mijn mannen hem wel in toom krijgen.
de voiliere staat al helemaal klaar alleen zal het nog even duren voor in ze uit hun duna haal, eerst maar eens goed wennen aan elkaar voor we de hort op gaan.
ik hoop dat de 5 mannen lekker bij elkaar kunnen blijven en er geen andere huisjes gezocht hoeven te worden

dit was mijn verhaal weer even zal morgen foto's plaatsen van de rattels

hij gaat continu helemaal over de rooie ( diverse verwondingen al bij mijn eigen mannen. )