Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NoGo schreef:Gatver de gatver hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan.
Het dierenpension heeft hierin een zeer grote verantwoordelijkheid en ik zou dan ook zeker eisen dat zij in ieder geval wel een gedeelte van het pension geld terug geven en de kosten voor de trimmer betalen.
Wat ik alleen niet begrijp is hoe je dat heb gedaan voordat je op vakantie ging? Mocht je toen ook niet achter kijken?
(nou zou je er wel van uit moeten mogen gaan dat je beestje goed verzorgd wordt maar ik vraag me gewoon af hoe het vooraf is gegaan en hoop dat je hond er verder niets aan overhoudt)

Mocht je van te voren alles willen zien zou je eerder in het jaar eens langs kunnen komen als het pension niet vol is. Wordt veel meer gedaan.

kohtje schreef:Tussen stinken en onder de urine zit natuurlijk wel verschil. Ik zeg altijd maar, hij ruikt niet meer naar rozen.
Je wil niet weten hoe sommige honden heel smerig zijn in hun hok. Bepaalden rassen zijn echt niet leuk daar in. Die lopen gewoon door de stront!
Wassen deed ik vroeger heel veel ,gewoon service. Ben daar mee gestopt. Wordt vaak niet gewaardeerd en o wee als je er iets voor rekent.
kohtje schreef:Hier even iemand met een pension.
Er komt hier ook niemand in de kennel dus geen rondleiding.
Dat kan gewoon niet omdat het veel onrust brengt onder de honden die er al zitten.
Mag ik vragen wat van hond het is?
Wij hebben alle honden apart zitten om vechtpartijen end te voorkomen.
Bijna elke hond stinkt als hij uit pension komt, dat is bijna niet te voorkomen vooral met de regen van afgelopen weken.
Hoe was de vacht toen je de hond bracht? Helemaal klit vrij?
Is het een groot pension?
Als pension heb je het tegenwoordig niet makkelijk,mensen willen eigenlijk wel alle honden bij elkaar (wat in mijn ogen veel honden helemaal niet leuk vinden) maar als er wat gebeurt dan is het de schuld van het pension. (zeg niet dat dat bij ts is) Weet ook niet hoe duur het pension van ts was maar ik vraag 10 euro per dag en mensen verwachten 25 euro service.
Ik zou dus gewoon eens rustig daar gaan praten wat er gebeurt is. Maak van te voren even een afspraak zodat ze de tijd voor je hebben.
Ik zou je geld terug eisen! Echt ronduit smerig.
), hij wordt geloof ik om de dag gewassen, en maar 10 euro per dag! Maar iemand die ik ken vond het geen goed pension omdat hij haar hond 2 keer terugkwam met kinkhoest ofzo? Maar mijn moeder zei dat ze dat altijd kunnen oplopen ofzo dat het niet aan dat pension ligt.