Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

emilytje schreef:ze zeiden dat hij een geval apart was maar wel lief.
Nikki__ schreef:Bij het hier komen ben jij waarschijnlijk niet leuk genoeg. Heb jij hem wel eens gecorigeerd als hij naar je toe kwam? Of ben je achter hem aan gaan rennen toen hij niet kwam?
Dat zijn dingen die je dus absoluut niet moet doen. Sowieso niet corrigeren als hij naar je toe komt, dan komt hij de volgende keer zeker niet.
Als jij achter hem aan rent, wordt het een groot spel. Dat wil je ook niet creeëren.
Ga inderdaad opzoek naar een goede hondenschool. Ik denk dat jullie beide nog een hoop kunnen leren

. Marloes__ schreef:Nikki__ schreef:Bij het hier komen ben jij waarschijnlijk niet leuk genoeg. Heb jij hem wel eens gecorigeerd als hij naar je toe kwam? Of ben je achter hem aan gaan rennen toen hij niet kwam?
Dat zijn dingen die je dus absoluut niet moet doen. Sowieso niet corrigeren als hij naar je toe komt, dan komt hij de volgende keer zeker niet.
Als jij achter hem aan rent, wordt het een groot spel. Dat wil je ook niet creeëren.
Ga inderdaad opzoek naar een goede hondenschool. Ik denk dat jullie beide nog een hoop kunnen leren
Ik heb me ooit een keer voor mijn hond verstopt, toen hij nog pup was en er vandoor ging.
Verder sluit ik mij hierbij aan, ga op zoek naar een goede hondenschool, zij kunnen je vast verder helpen! Succes.