Ik ben al even opzoek geweest naar een reutje.
Kreeg verschillende aanbiedingen maar allemaal zóver weg.....
Nu ,gisteravond is dan mijn lieve Russel Diesel gedekt door een Black and Tan reutje.
Ik belde (niet over nagedacht eerst) mijn kennis op en die zei gelijk ja ik heb een dekreutje zitten!
(De vader van mijn Diesel is ook van hem geweest)...
Ik zeg,ik denk dat ik nu móet komen dat het tijd is..... en ja hoor na een paar kleine pogingen en een korte kennismaking was het klusje geklaart.Ik had volgens mij geen beter moment uit kunnen kiezen...
Voor Diesel die nu 4,5jr is gaat dit haar eerste nestje worden.(en ook voor mij
)Manlief stond er eerst niet achter maar bij nader inziens.....het is toch super leuk en zeker ook voor de kindjes!
Ben benieuwd wat het dadelijk gaat brengen (haar moeder is ook eens van een Black and Tan gedekt geweest en kreeg alle Black and Tan pups) Vader van Diesel was zwart/wit met een vleugje bruin.
Karakter van Diesel;
Súper lief ,aanhankelijk,blijft altijd bij je,wordt graag door iedereen aangehaald,kinder vriendinnetje,zal nooit naar iemand grommenmaar waakt wel goed!
Kortom dé ideale hond.
A.s dinsdag wordt ze overgedekt en dan is het even 9wk-jes afwachten
Dus voor diegene die interesse heeft,stuur me maar een PB.
Diesel;

Haar lieve koppie
2wk gelden in zee.Gister na de dekking,moeder van Diesel op de achtergrond met kwispelend staartje

A.s dinsdag maak ik ook nog een paar fotootjes van de reu.

Hier op bokt worden namelijk altijd kruistochten gevoerd tegen mensen die zelf nestjes fokken voor de lol.

Wat is een goed doel om te fokken?