Japanse mix

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

Japanse mix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 20:49

Hallo :wave:

Ik weet niet of het aan onze katten ligt maar het word steeds gekker. Ze eten letterlijk alles. Had een een afgesloten plastic pot Japanse mix :Y) staan op de koel kast. En ja hoor 10 minuten later kom ik terug.... Nergens de Japanse mix te zien, wel een leeg potje en 3 katten die hun mond aflikken. Blijkbaar vonden ze het heel lekker. Maar met de Japanse mix in hun maagjes ging het niet zo goed. Blijkbaar konden ze niet tegen zulk pittig eten en weer een halfuurtje later lagen er drie hoopjes :r Hier naast eten ze nog veel meer dus eigenlijk zijn ze in het verkeerde lichaam geboren. Ze hadden zelfs een keer bonbons :9 gevonden(vraag me niet hoe) van de 16 die er in zaten lagen er nog maar 5. Gelukkig is dit goed afgelopen, maar nou is een vraagje aan jullie... Wat is het vreemdste dat jullie katten ooit hebben gegeten?

MyLittleLove

Re: Japanse mix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:51

Nou mijn hond eet speldjes en elastiekjes op, het is dan wel geen kat maar oke :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:52

chipito`s :D die gaan er in als zoete koek.
onze rode kat eet spruitjes
onze kater lust geen worst
onze opoe is gek van ijs, hamkaas ships,kroepoek,koekjes,jus,boter,slagroom....ach dat is gewoon een lopende kliko :+

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 20:53

MyLittleLove schreef:
Nou mijn hond eet speldjes en elastiekjes op, het is dan wel geen kat maar oke :+

Jummy :Y) muffin(mijn meisjes boomer) eet wormen en naaktslakken :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:54

En ik maar afvragen waar mijn klemmetjes toch bleven?

En als er een vlieg langskomt vind Luca het ook erg intressant en hapt ze ernaar :P

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:59

Onze ene kat is gek op koekjes en gebak, en hij neemt ook graag een slokje uit bekers ranja en thee. Ook snert gaat er hier bij de huisdieren prima in. (zij liever dan ik :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:30

KLfan schreef:
MyLittleLove schreef:

Jummy :Y) muffin(mijn meisjes boomer) eet wormen en naaktslakken :')

:')
en dan krokelen ze nog als ze moeten kosten? :=

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:32

Pannenkoeken en kroepoek. Resulteert dus ook in :r

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:32

als ik het zo lees hebben die dieren van mij best goed getrainde maagjes :)

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:41

Tsja, we hebben 2 katten.

de zwarte is helemaal maf van chocolade-ijs. (wat hij dus niet krijgt, maar laat beslist geen leeggegeten bakje onbeheerd staan, meneer likt t volledig schoon)

de rode is een tikkie aparter...
die is gek op: aardbeien, champignons uit een potje (Verse hoeft ie niet) asperges zal hij beslist niet afslaan... (En ook hier weer, de verse moet ie niet... slechte smaak, dat beest)
karnemelk en yoghurt zijn geweldig, maar ik denk dat de meeste katten dat wel lusten.

Verder eigenlijk alles wat hierboven al vermeld is, lust de rode ook. Met de zwarte zijn we heel voorzichtig, die heeft voedselallergie, en aangepast voer.
Af en toe krijgt wel wat te pakken (onbedoeld)

En dan de klapper, wil je mijn beide katten volledig knettergek zien: houdt ze maar een stuk olijf voor, vooral de groene. Ik hoop dat je je vingers nog hebt als ze met je klaar zijn....

(de zwarte kan daar dan weer wel erg goed tegen, daar wordt ie nooit beroerd van, ook geen diarree of iets in die richting. soms heb ik zelfs de indruk dat die dingen gezond zijn voor katten??? )