2 in een half jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Browniee

2 in een half jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 19:46

Hallo allemaal,

ik moet met dit verhaal even mijn hart luchten en vraag om tips om er overheen te komen.

Ik ben een kind van gescheiden ouders en had bij mijn moeder 1 hond en bij mijn vader 3 honden.
Op 20 juli 2009 kreeg een van de drie honden bij mijn vader een maagkanteling terwijl wij op vakantie waren. Bij de DA is hij gestorven, dit was de eerste keer dat ik een dood van een huisdier meemaakte, Boedha mocht maar 5 jaar worden. Eind januari 2011 ging het slecht met onze andere hond, Bailey, ze wilde nauwelijks eten en werd steeds magerder, op dinsdagochtend 1 februari is er een echo gemaakt, diagnose: haar nieren werkten niet meer, diezelfde middag hebben we ons meisje moeten laten gaan,ze werd 8. Ik was er kapot van. Nu zijn wij weer op vakantie en ik was nog niet helemaal over Bailey heen. Afgelopen zaterdag kreeg ik een telefoontje van mijn moeder, ze deelde me mee dat ze vrijdagavond de hond van bij mijn moeder hebben moeten laten inslapen, hij was opeens verlamd geraakt en had maar 40% kans, Jordy is 9 geworden. Het punt is dat ik me zo ellendig voel, 2 in een half jaar en 3 in 2 jaar. Bedankt voo het lezen van mijn verhaal, alle tips om er overheen te komen zijn welkom. Alvast bedankt.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:49

ik begrijp je hele verhaal helemaal zit zelf een beetje met hezelfde, heb gister hondje in moeten laten slapen dat is de tweede in 3,5 maand. echt te snel. de ene was 14,5 en de andere nog maar 9 ze hebben allebei een mooi leven gehad maar het ging echt te snel
ik ben er ook echt helemaal kapot van. gelukkig hebben we nog 1 hond, die ik nu op het moment continue knuffel..
sterkte meis, soms is het niet eerlijk !

Browniee

Re: 2 in een half jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 16:40

Bedankt voor je reactie, jij ook sterkte met dit verlies, helaas wordt er niet gevraagd of je het eerlijk vind of niet. Ik heb nu ook nog 1 hond van 11 die me veel steun geeft.