Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Zeker in een relatief klein gebioed (huis) kan het tot vervelende omstandigehden leiden. Zo zijn wij aan onze wit-zwarte gekomen. Moederpoes vocht hem het huis uit toen hij bijna 4 maanden was....LittleRose schreef:Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Voordat ik hier lelijke reacties op krijg: ik ben al bij de DA geweest
Onze poes is de laatste tijd erg vaak krols, op het begin zat er zeker wel 5-6 weken tussen maar ondertussen is ze het om de 2 weken (soms zelf een week).
Nu is het voor ons erg vervelend (het gemauw/geroep en dat ze overal in huis plast) maar ik ben bang dat het voor haar niet goed is.
De DA zegt dat dit geen kwaad kan en dat het net als bij mensen is dat de periodes kunnen verschillen. Echter geloof ik dit dus niet helemaal!
De reden dat ze nog niet gesteralliseerd is, is dat wij graag een nestje willen, echter als het niet goed is voor haar laat ik dit natuurlijk wel doen!!
Ook wil ik haar niet de pil geven omdat ik hier slechte verhalen over gehoord heb.
Wie kan mij wat meer duidelijkheid geven?
!
. LittleRose schreef:Ik heb gister gelijk gebeld naar de DA en ze wordt over 2 weken geholpen!
Omdat de DA zei dat vaak krols zijn voor haar geen kwaad kan en ik dit niet geloofde wilde ik het dus even navragen hier.
Het is nogal logisch dat ik haar niet met meer stress ga opzadelen omdat we graag een nestje willen. Misschien dat we binnenkort wel naar het asiel gaan om te kijken.
Super!!!!