In maart heb ik mijn lieve hondje moeten laten inslapen. Ze is 16 jaar lang bij me geweest en ze was helemaal op. Maar ik heb mijn hele leven al dieren gehad en ook in huis. Dus je kunt je voorstellen wat een gemis zal het zijn. Mijn vriend en ik werken allebij dus een andere hond vonden we geen optie.
Ik wilde 'vroeger' altijd een konijn. Maar nooit gekregen, ook niet zo gek. Want kinderen en konijnen is nu eenmaal niet zo'n goed plan. Maar vele jaren verder dacht ik nu is de tijd ik wil nog steeds een konijn dus op naar de dierenwinkel. Natuurlijk heb ik hem niet gekocht om hem te vervangen van de hond. Dit is onmogelijk en dit mag je ook nooit denken.
Via marktplaats een nieuw hok gekocht voor binnen..... En alle andere toebehoren. Mijn vriend wist nog van niks. Maar ik had me zinnen erop gezet dus het moest natuurlijk ook door gaan, in één dag wel te verstaan.
Ik heb een konijntje gekocht. Een hollander van 10 weken. Eenmaal thuis bedacht ik me, ja uhm me vriend weet nog van niks. Ik gebeld. Ik heb gezegt: 'Ik heb iets gekocht maar je mag niet boos worden' Een hond? 'Nee geen hond. Ik verzorg hem zelf je hoeft niks te doen'.
Eenmaal thuis: EEN KONIJN???? Het konijn was natuurlijk nog bang voor hem. Maar geen moment boos (achteraf had ik dit natuurlijk kunnen weten) maar goed ik heb het wel zonder overleg gedaan. Inmiddels een paar maanden bij ons. Ik zal je wel vertellen mijn vriend en Snuf zijn de dikste maatjes. Helemaal leuk!!
Hij zit in zijn hok, maar zodra we thuis zijn mag snuf 'buiten spelen' dan mag hij uit zijn kooi en racen. Helemaal geweldig! En nu zul je het geloven of niet. Ik wist wel dat ik een konijn kocht voor zijn leven en niet voor even. Maar dat je zo'n band met een konijn kon hebben dat wist ik niet.
Onze vloer was te glad voor snuf, hij maakte alleen gekke sprongen op de deurmat. Dus wij naar de leenbakker. Een stuk vloerkleed gekocht. Deze neer gelegd en wat een feest! Race springen gek doen. Snuf is poept en plast alleen in zijn bak. Als hij weer terug moet in zijn kooi pak ik een klein stukje droogbrood. Als hij dit geluid hoord zit hij alweer in zijn hok. Ook hebben we een doos voor hem gemaakt waar die lekker in kan slopen. Hij is altijd vrolijk en doet altijd gek. Is nog nooit gemeen geweest. Wat zijn we blij met dat gekke beest. Nu maar even wat foto's he?

De eerste dag dat Snuffie bij ons was

Snuffie zijn buiten verblijf

Net schoon water. Geen tijd om terug te doen in zijn kooi.

En als Snuffie klaar is met racen. Dan is hij moe. Dan laat ie zich lekker vallen voor mijn voeten. Haha
Ik hoop dat jullie genoten hebben van Snuffie haha. Hebben jullie ook een konijntje? En doe je daar ook van die gekke dingen mee, zoals laten racen en zelfs vloerbedekking kopen? haha niet te geloven hé dat alles voor een konijn!
)
Ik kan me goed voorstellen dat je zo van dit diertje geniet!
Dit is zijn voer
Misschien moet ik ook maar eens iets zoiets flikken zoals jij 

En ook net een hondje inderdaad, graag aandacht hebben etc. En inderdaad ook afgekeurd op haar aftekeningen dus de fokker deed haar voor 5 euro weg toen.