Dat vraagt om foto's natuurlijk, want in die tijd ben ik lekker groot gegroeid!Oh ja, voor wie nog niet weet wie ik ben (dat zou natuurlijk wel een beetje dom zijn) ik ben Bentley een échte Duiste herderpup, want ik ben zelfs in Duitsland geboren.
Ik ben ook best slim al zeg ik het zelf
Ik kan al netjes zitten, liggen en vooral heel veel pootjes geven. Dat levert namelijk meestal wel iets lekkers op
Ik heb al eens eerder hier op bokt gestaan, maar toen was ik nog maar een klein puppy-hondje [BB-ITP] Puppy-time!
Nou daar gaan we dan! Zoals je ziet ben ik een waar fotomodel. Ik kom liever dichter bij de camera, zodat ik zeker weten goed in beeld ben. Dat is volgens mijn baasje niet de bedoeling
Ik snap niet wat ze nou wil hoor, maar vooruit, om haar een plezier te doen, poseer ik ook wel eens wat verder van de camera

Dan wil mijn baasje er zelf ook nog bij op
vooruit dan maar weer...
Nog een foto!?
Dit gaat te ver! Er zijn belangrijkere zaken in het leven... de grasmat inspecteren bijvoorbeeld. Hij lag er overigens nog wel aardig bij 

Oh ja, ik heb inmiddels ook nieuwe vrienden gemaakt
Er lopen hier twee hele vreemde wezens in huis rond. Ze zijn best leuk om te plagen. Ik ren er achter aan en blaf dan heel stoer
Meestal zijn ze daar wel van onder de indruk, maar soms gebruiken ze hun nageltjes om mij terug te plagen
Maar we kunnen ook best lief zijn voor elkaar, hier deel in mijn eten zelfs met zo'n raar wezen! (ik sta er niet zo charmant op, maar het baasje vond dit zo'n leuke foto) 
Nog een nieuwe vriend
later word ik ook zo groot en sterk 

En iedereen heeft het steeds maar over mijn oren, ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is hoor
Ik heb toch best mooie oortjes, al zeg ik het zelf

En dit ben ik vandaag, in het bos bij de paarden. Dát zijn pas rare beesten!
Daar wou ik dus ook niet mee op de foto natuurlijk, dus ik sta er mooi alleen op! 
Ik heb gehoord dat we morgen naar het strand gaan
Dus binnenkort ben ik vast weer te bewonderen op bokt!
Pups zijn altijd leuk
en dan volgen de aaaah's en oooh's
(en die had zelf geen slechte ervaringen met herders, dus geen idee waar dat vandaan kwam)