We zijn al meerdere keren naar de dierenarts geweest en ook nu hebben we weer medicatie meegekregen tegen al haar 'angsten'. Lotje begint zo ver weg te raken en er is een verhuizing op komst die haar nog meer stress kan geven, daarom hebben mijn ouders besloten dat als de medicatie niet werkt we haar in gaan laten slapen.
De medicatie zou vrijwel meteen moeten werken en mijn ouders willen het 2 weken afwachten.
Nu vroeg mijn moeder mij dat als ze ingeslapen zou worden ik mee wilde of niet en ik weet het echt niet. Ons andere Yorkje was gezellig een weekendje mee naar mijn vriend om leuke dingen te doen, binnen een paar uur is ze zonder echte aanleiding gestorven. Dit was zo een akelige ervaring waar ik helemaal alleen voor stond (voor mijn ouders was het een uur rijden om er te komen). Zonder mijn ouders stond ik daar bij dat beestje, vrijwel te wachten tot ze dood ging want niets hielp.
Ik weet dat het met Lotje allemaal anders gaat lopen, als het goed is zal lotje gewoon vredig gaan slapen maar ik weet niet of ik er bij wil zijn of niet. Van 1 kant wil ik het niet, vond het toen met het andere hondje ook te akelig maar het is niet iets wat je over kan doen, wat nou als ik spijt krijg?
Ik weet dat jullie deze beslissing niet voor mij kunnen maken maar misschien hebben jullie goede tips of ervaringen om te delen
Alvast bedankt