Heb een vraagje voor jullie,ben er zelf ook al naar het aan Googlen geweest,maar vind niet zoveel.
Ik heb sinds 16 juli een Husky pup(niet mijn eerste Husky,en heb nog een kruising Husky rondlopen van 7 jaar),hij is 20 april geboren en is dus nu 3,5 maand.
Toen ik hem gehaald had(bij mensen die eenmalig een nestje getrokken hadden met hun teefje) bleek hij af en toe te rochelen,omdat ik dat niet vertrouwde ben ik de 17de juli al meteen naar onze dierenarts geweest,hij bleek maar 4,5 kilo te wegen en bovendien long en keelontsteking te hebben,na een weekje antibiotica ben ik terug gegaan en was hij 2,5 kilo gegroeid en beter verklaard,
.Nu komt dus het probleem,de eerst week had ik hem na een paar dagen overdag zindelijk,s'nachts lukt nog steeds niet zo goed,maar overdag doet hij het nu sinds een paar dagen ook vaker terug binnen,terwijl de achterdeur gewoon openstaan en niets veranderd is,
.Hij krijgt elke dag om 8u om 13u en om 17u Duck te eten en zijn water word om 20u weggehaald.Ik laat hem s'nachts om 1u nog eens uit en dan doet hij ook alles,ik sta om half 7 weer op en dan doet hij een plasje,de ene keer is de bench droog de andere keer heeft hij er alles in gedaan.
Iemand enig idee waar ik de fout inga?Het gaat trouwens om deze kanjer,

Groetjes Cindy,
.
.
,en voor zijn gewrichten krijgt hij suplementen.
.En hij krijgt als ik om half zeven opsta meteen water,maar dan drinkt hij er nooit van,dus echt dorst zal hij dan wel niet hebben,anders was die bak wel zo leeg denk ik,
.
.