Hond zwemmen in Overijssel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paardjuh

Hond zwemmen in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 17:47

Hallo,

Ik zoek me de pleures op internet.
Ik heb een jonge hond met HD, nou werd er aangeraden om met de hond te gaan zwemmen, fysio heeft makkelijk praten want zoek maar is een plek waar een hond kan zwemmen in schoon water of waar het officieel gezien ook mag.

Nou ga ik wel is naar een kikkerpoeltje hier in de buurt, maar echt zwemmen doet hij dan niet, hij word wel nat, maar hij hoeft geen moeite te doen, is te ondiep.
Ook wel bij een zandafgraving geweest, maar daar mag het officieel niet en zwemmen ook mensen in.
Gelukkig op dat moment niet, er hing een groot bord bij met verboden voor honden.

Nou vraag ik me dus af waar mag je nog legaal met je hond zwemmen?
En zijn er nog meer mensen die wel is met de hond gaat zwemmen in overijssel.
Onze hond vind in de auto gaan geen probleem. Dus kan overal naar toe, maar ga geen uren rijden.. want hij moet elke dag een half uur zwemmen of half uur fietsen.

Groetjes

paardjuh

Re: Hond zwemmen in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 11:49

Niemand?

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:10

Het Tanja,

Laatst was er iemand die een fototopic had geopend van haar hond, die aan het zwemmen was.
Ik heb toen gevraagd naar de locatie, omdat dit me ook wel wat leek. Dit was in Oldenzaal, voor de exacte locatie moet je even de berichtjes doorlezen ;) (staat als het goed is al op de 1e pagina ergens)

[BB-ITP] Donna @ zwemmen