Ik ben een 3-jarige ex-asielkat en ik woon sinds eind mei dit jaar bij Ine23 op haar weiland. Daarvoor woonde ik bij een vrouwtje, samen met een andere kat en een hond, maar toen zij naar het bejaardentehuis moest, mochten wij niet meekomen. Daarom zijn we toen in een Antwerps asiel terechtgekomen en daar zijn mijn baasjes, Ine en haar vriend, helemaal gesmolten toen ze mij zagen.
Geef nu toe, aan deze blik kán je ook gewoon niet weerstaan?

Nadat ik nog eerst een kleine operatie moest ondergaan (iets om ervoor te zorgen dat ik geen kindjes zou kunnen maken?), mocht ik meekomen naar de wei! Hier heb ik 3 weken binnen in de zadelkamer gewoond, wat de eerste week heel goed ging, maar daarna begon ik natuurlijk wel naarbuiten te willen. Daarom had ik ook allemaal sluwe ontsnappingspogingen ondernomen
. Maar zonder resultaat
. Na 3 weken mocht ik dan toch eindelijk naar buiten!
Mijn baasjes waren een beetje bang dat ik er meteen vandoor zou glippen, maar dat doe ik natuurlijk niet. Ik hou gewoon teveel van knuffelen
! Daarom ben ik er elke keer als de baasjes komen om hen op te wachten en hen over mijn dag te vertellen. Mijn mauw staat geen minuut stil!Nu laat ik dus graag een paar foto's van mezelf zien tijdens mijn favoriete bezigheid: aandacht opeisen van alle mensen die de weide betreden en ervoor zorgen dat ze me allemaal wel eens geknuffeld hebben!

Mijn andere hobby's zijn: modellenposes aannemen, wasjes doen en vooral: veeeel slapen en soezen in de zon

Hier dus een selectie van mijn baasje tijdens mijn andere dagelijkse bezigheden:

En nu ben ik moe! Dus ik ga een schoonheidsslaapje doen op mijn prinsessenkussen ^^

......
Hier het baasje van Jasmijn! We zijn erg blij dat we een kat uit het asiel gehaald hebben en dat ze zich zo ontzettend goed heeft aangepast aan het leven op de wei. Ze kan in principe gewoon overal naartoe, maar beschouwd de zadelkamer haar huis en is er dus elke dag rond te vinden. We zijn elke dag weer blij als de dolenthousiast het erf komt opgelopen omdat ze ons gehoord heeft
.Een reactie zou ze dus erg leuk vinden
!
Die heeft het zo te zien echt wel naar haar zin bij jullie.
)
.
). Ook tillen we haar soms eens op, omdat als ze eens naar de DA zou moeten ofzo, dat ze het dan kan. Maar daar vindt ze ook niks aan en dan wurmt ze zich er tussenuit. Maar krabben of blazen heeft ze nog nooit gedaan
. Vind ik echt super, ik wist niet dat er katten waren die zo goedaardig zijn...