Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wij hoefden er bij onze hond nauwelijks moeite voor te doen!
me broer heeft er dan 2 me ouders hebben er dan 2 en ik 1.. 
ja ik wil de bench wel houden maar niet dat ze er altijd in gaat blijven gaan.. alleen de eerste tijd..
ze word ook al voor ze komt al licht bench getraint samen met haar broer en zus..

XxLiEsJuHhxX schreef:@ Douraque zo dachten wij er ook over.. wij hebben alleen wat meoten ervaren waardoor wij over zijn gestapt op de bench voor een klein begin..
@friesiszwart dat klinkt perfect.. ik zit er alleen aan te denken de bench niet bij de tv in de buurt te zetten i.v.m. dat het wel een plekje voor der is ook om zich terug te kunnen trekken voor rust..
Douraque schreef:XxLiEsJuHhxX schreef:@ Douraque zo dachten wij er ook over.. wij hebben alleen wat meoten ervaren waardoor wij over zijn gestapt op de bench voor een klein begin..
@friesiszwart dat klinkt perfect.. ik zit er alleen aan te denken de bench niet bij de tv in de buurt te zetten i.v.m. dat het wel een plekje voor der is ook om zich terug te kunnen trekken voor rust..
Maar is die ervaring ook met deze pup??

dat doen ze niet als ze het niet fijn/leuk vinden.. 

seresta schreef:http://www.dehuisdiersuper.nl/?module=t ... wTip&id=34 hier staan maten bensen en de honden maat erbij! ik denk dat je daar wel een keus zult kunnen maken. heel verstandig een bens!
en hier wel een klap van mee heeft gehad
de hond hier van me ouders als die de bench ziet gaat zij er meteen ook in liggen vind ze heerlijk maar ze vind het ook niet erg als de bench er niet staat..
ik zal een foto plaatsen.. het is nog niet zeker welke van de 2 het word.. het reutje iniedergeval zeker niet dat willen mijn ouders niet. en dan is het verder eerst afwachten welke mijn broer en zijn vriendin houden.. en dan word het of een grijze of een abricot..
is ook een hele lieve mama..
ze lijkt alleen zoveel kleiner als dat ze is.. ze is zelf echt net middenslag en de reu is een gemiddelde dwerg..
daarom verwachten we dat ze een dwergje word..