Inmiddels zijn de dames rond de 4,5/ 5 maanden oud.
Om de kleinere Fientje en Layla te zien, verwijs ik jullie door naar deze topics:
[BB-ITP] Maine Coontje Fientje en Birmanenprinsesje Layla
[BB-ITP] Maine coon en heilige birmaan vriendinnetjes +- 16 weken.
Fientje heeft inderdaad wat grotere vliesjes in haar ogen, dit zie je enkel wanneer ze erg lui en/of net wakker is.
We hebben het bij de dierenarts na laten kijken, dus hier hoeven jullie je geen zorgen over te maken

We beginnen met Fientje, de Maine coon die het liefst ieder moment van de dag aandacht krijgt.
Ook vind ze het heerlijk als een idioot door huis te rennen met haar vriendinnetje, te graven in de waterbak, achter balletjes aan te rennen en te zeuren om eten.
Het is een echt mama's kindje en daar geniet ik dan ook met volle teugen van.
We beginnen met mijn favoriete foto.

En dan zijn we aangekomen bij de Heilige birmaan Layla.
Dit is een heerlijk klein terror mormeltje.
Ze bijt in je vingers als je haar wilt aaien, rent ook als een gek achter haar zusje aan, heeft smetvrees dus wast zichzelf en haar zusje de hele dag door, gebruikt je benen af en toe als trap en als je met een borstel aan komt komt ze je direct stalken om geborsteld te worden.
Verder kan ze ook ontzettend lief komen knuffelen, knort al als je haar 1x aanraakt en is gewoon echt een schatje.

Deze ben ik echt verliefd op, haar heerlijke onschuldige schattige koppie

Ondanks dat ze er erg atletisch uitzien gaat het nog niet altijd goed

Dit is volgens de 2 dames, de manier om op de krabpaal te komen.

Samen op een veelste kleine krabpaal kan best, als je maar genoeg van elkaar houdt.

Fientje zwaait jullie nog een fijn weekend toe.

.
dat zou zo een proffesionele foto kunnen zijn.