Sinds 4 dagen hebben wij een lieve kitten in huis (katertje) van 10 weekjes jong. Ook hebben wij een Franse Bulldog van 1.5 jaar. Onze bull vind het helemaal geweldig en loopt de hele tijd te kwispelen als hij het katje ziet. Hij wil alleen maar spelen spelen spelen hihi. Maar het katje is geen honden gewend en blaast de hele tijd naar de hond. De hond ziet dit dan weer als spelen en gaat dan uitdagend blaffen en door zijn voorpootjes zakken (speel houding). Kat vindt de hond echt niets hihi. Ik snap dat hij hier nog maar een paar dagen is en moet wennen. Ik zou alleen graag wat ervaringen horen van andere mensen over hoe het bij hun tussen de hond en de kat is gegaan en hoe het nu gaat.
Ben erg benieuwd of onze kat en hond straks vriendjes worden of dat de kat altijd wat afstandig zal blijven.Is er misschien ook nog iets wat ik kan doen zodat ze zich beter voelen bij elkaar (ofnouja de kat bij de hond hihi)?

Groetjes, Miranda
heb ook geen bench, vind het echte ondingen! Hij wordt wel gecorrigeerd als die te enhousiast wordt. Dank je voor je reactie
Dat was dus niet zo'n strak plan hihi. Ik laat ze maar lekker hun gang gaan. Komt hopelijk dan vanzelf wel goed! 

Zo een vachtje ligt natuurlijk ook heerlijk warm!