Nog steeds ben ik van mening dat een brok niet per definitie slecht hoeft te zijn, mits ze het er goed op doen.
Helaas merk ik dat mijn oudste tante het slechter gaat doen op brok. Ze heeft vorig jaar een zware operatie gehad, en sinds dien is haar vacht een ramp. Ze verhaard 365 dagen per jaar. Ik vind het niet erg, maar het is vooral voor haar vervelend.
Ze heeft een tijd lang op Dog lovers gold gezeten, wat aan het begin erg goed ging, maar nu dus minder.
Omdat ik hoge eisen aan m'n brok stel, kom je al vrij vlot op dure brokken uit. Voor een hond is dit nog wel te doen, maar voor 3 word dat echt een duur grapje.
Vandaar dus mijn horizon aan het verbeden naar KVV. Waarom KVV en geen barf? Om de simpele rede dat ik geen risico wil lopen met verkeerde verhoudingen e.d.
Nu ben ik dus een complete leek op dit gebied, en heb zo her en der al wat rondgesnuffeld. Ik kom verschillende merken tegen, en de daarbij hoorende verschillende prijzen. Die trouwens nog behoorlijk uit een lopen.
Mijn vraag dus aan de bokkers. Welke KVV voeren jullie, hoe bevalt hij en welke beviel absoluut niet?
Bedankt!
.
.
.