Ik denk dat m,n kat straks kaal is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MosselJarig

Ik denk dat m,n kat straks kaal is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 01:59

Nouja het is eigenlijk een poes, maar dat was niet een hele gepaste titel :')
Ik heb haar een ruim uur geleden een pipetje ontvlooiing gegeven. Maar nu is ze dus ook al ruim een uur bezig met wassen, oftewel proberen te wassen op de plek waar ik het pipetje heb gegeven. Ze kan er niet bij, maar ze is zoveel aan het likken, volgens mij houd ze straks geen kraag meer over :+

One_Love

Re: Ik denk dat m,n kat straks kaal is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 02:06

Normaal likken ze wel even maar niet zolang. Ik zou het even in de gaten hoor! Straks is ze er allergisch voor en is het nu aan het"branden".

MosselJarig

Re: Ik denk dat m,n kat straks kaal is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 02:08

Ze heeft m al wel 2x eerder gehad, ik zal ff kijken hoe de huid er uitziet op die plek

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 02:12

Mossel schreef:
Nouja het is eigenlijk een poes, maar dat was niet een hele gepaste titel :')
Ik heb haar een ruim uur geleden een pipetje ontvlooiing gegeven. Maar nu is ze dus ook al ruim een uur bezig met wassen, oftewel proberen te wassen op de plek waar ik het pipetje heb gegeven. Ze kan er niet bij, maar ze is zoveel aan het likken, volgens mij houd ze straks geen kraag meer over :+

Gewoon even aankijken zou ik zeggen..
als ze heel raar gedrag gedrag gaat vertonen is het een groter probleem.

Katten zijn heel erg schoon op hun vacht (althans, de meeste) en ze heeft dus iets in haar vacht wat ze daar niet wil hebben.
Er zit ook vaak een vreemde lucht aan voor ze.. als de lucht weg is zou ze het met rust moeten laten..

Als dat dus niet het geval is kan het zijn dat het voor haar een irritant gevoel (soort allergische reactie) veroorzaakt..
heeft ze dit soort pipetje vaker gehad???
Zo ja.. hoe reageerde ze daarop???

MosselJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 02:14

Ja ze heeft m al 2x eerder gehad toen reageerde ze er ook op maar dat was niet constant blijven likken, dat was ff likken en toen was het goed. maar ze is nu al bijna 2 uur aan het likken (met af en toe spelen tussendoor) de huid is wel gewoon roze.

[edit]: Ik weet dat katten schoon zijn en veel likken, maar dit is wel heel extreem