Nu zijn we gestopt bij dit asiel, met een groot bord waarop stond dat adoptie welkom is. Mijn vriend en ik keken elkaar aan en eigenlijk dachten we hetzelfde: wat zou het toch mooi zijn als we daar een kat mee kunnen redden (als is het er dan maar eentje).
Gewapend met blikjes kattenvoer kwamen we later daar terug om ze te voeren (ik denk dat er wel 50 katten om ons heen stonden
), toen uit de bosjes ineens een klein, mager rood katertje aan kwam waggelen. Uit pure instinct pakte ik hem op en ben hem, al liggend op mijn boezem, eten gaan geven. Luid knorrend at hij alles op en ging daarna op dezelfde plek heerlijk slapen
. Ik wist het toen meteen, dit mannetje gaat mee naar Nederland!Het was een heel geregel, maar het is ons gelukt en Zorba is inmiddels ruim 5 maanden oud en volgens mij ontzettend blij dat hij een vast huis heeft gevonden waar hij niet meer hoeft te schooien en vechten om eten
.Meet Zorba, the Greek
!

Naast Zorba hebben we dan ook nog:
Droppie (aka Drop Shot, vondelingetje die ik via Bokt in huis heb genomen):

Do:

En dan hebben we ook nog Baloe en Willem, maar daar kan ik zo snel geen foto's van vinden
.Mijn vriend is fotograaf en ik wilde deze ook nog plaatsen, gewoon een erg mooie foto van een andere kat, ook op Rhodos:

Een reactie zou leuk zijn
!
Wat voor kleur heeft Do??
)
.
!
.