Op een gegeven moment hoorde ik geritsel achter me in de bosjes dus ik draai me om en zie zo'n wit jong katje!!! Echt super lief. Ik riep de rest: hier zit er een. Dus wij op onze knieën en het katje geroepen, komt die aanlopen. En kopjes geven en knuffelen echt lief. Op een gegeven moment zie ik een 2de kitten en nr. 3 volgde al snel. Deze 2 kwamen echter niet naar ons toe terwijl de 1ste onder tussen volop aan het spelen was met ons. De 3de kitten hadden ze eerder nog niet gezien en nu was moederkat nergens te bekennen.
We vroegen ons af of ze in de bossen waren gedumpt of bij een boerderij in de omgeving hoorde. De katjes waren ongeveer 6 weken schatte we. Mijn vriend heeft bij dat katje wat de hele tijd bij ons was nog een teek verwijderd.
Op een gegeven moment gingen mijn vriend en ik naar huis terwijl de rest bleef nacht vissen. Op het moment dat we gingen begon het te regenen. Goed en wel in de auto belde een vriend op dat het tamme katje in zijn tent was gaan liggen!!
Ik zat maar de hele tijd van: zouden ze gedumpt zijn, of bij een boerderij horen, moeten we de dierenambulance bellen, moeten we ze redden???? enz. enz. Vanochtend belde die vriend weer op dat het katje de hele tijd bij hem in de tent had liggen slapen, af en toe ging hij 5 min. weg en kwam vrolijk weer terug. 's Nachts was het katje op zijn borst gaan staan terwijl hij stond te miauwen!!!!
Hier de foto's

Hij heeft zijn vader gebeld en het beestje mag daar heen. Hij heeft zelf een rotweiller dus niet zo'n goede combi. Zijn vader heeft een grote tuin met nog een kat dus waarschijnlijk krijgt hij een heel goed leven!!!