moederpoes ziet andere poes als kitten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

noukiie92

moederpoes ziet andere poes als kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 10:04

Onze poes is gister bevallen van 3 doodgeboren kittens. Gisteravond was ze de hele tijd rustig en als ik weg liep begon ze te miauwen. Nu begint ze dus bij onze andere poes, hele tijd likken,miauwen en de hele tijd meelopen als zij ook weggaat.
Deze poes vind dat echter niet leuk en begint elke keer te slaaan en te bijten en moeder poes blijft haar toch volgen en miauwen

lynne_berna

Re: moederpoes ziet andere poes als kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:11

Misschien is er een stichting waar je haar aan kunt bieden als moederpoes, voor jonge poesjes die hun moeder zijn verloren?

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:55

lynne_berna schreef:
Misschien is er een stichting waar je haar aan kunt bieden als moederpoes, voor jonge poesjes die hun moeder zijn verloren?

Of misschien naar het plaatselijke asiel bellen? In de zomervakantie worden er altijd massaal (nog erg jongen) kittens gedumpt/gevonden die daar zeker baat bij hebben :j Dan kan zij mooi haar moedergevoelens daar op kwijt :D je kunt je als adoptiegezin aanmelden, volgens mij worden de onkosten vergoed door het asiel en als ze oud genoeg zijn (rond de 9 weken) dan gaan ze weer terug naar het asiel voor een nieuw baasje. :D

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:57

me_myself_i schreef:
lynne_berna schreef:

Of misschien naar het plaatselijke asiel bellen? In de zomervakantie worden er altijd massaal (nog erg jongen) kittens gedumpt/gevonden die daar zeker baat bij hebben :j Dan kan zij mooi haar moedergevoelens daar op kwijt :D je kunt je als adoptiegezin aanmelden, volgens mij worden de onkosten vergoed door het asiel en als ze oud genoeg zijn (rond de 9 weken) dan gaan ze weer terug naar het asiel voor een nieuw baasje. :D

mee eens! asiel bellen!

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:54

:j

Overigens toch ook gecondoleerd met de kittens. Kan me voorstellen dat dat allesbehalve fijn is geweest!