Ik was vandaag mijn hond Ronja aan het uitlaten. We gingen naar een dichtbij veldje met een speeltuin. Ik zat te twijfelen of ik haar los moest laten, want een tijdje geleden heeft ze, toen mijn broer haar aan het uit laten was, ineens naar huis gerent
Maar wat minder leuk was, was dat ze toen over een grote weg moest. Gelukkig, er was niks gebeurt, maar het was toch even schrikken. Maar, we waren al een paar maandjes verder, en ik had brokjes mee ( Ronja is een vreetzakje
) En met Brokjes luisterd ze echt altijd
Dus ik wilde het toch proberen. Het ging super! In het begin was ik toch een beetje bang dat ze ineens weg zou rennen. Maar ze was heel braaf! Ze bleef vooral in het begin dicht bij me. Maar na een tijdje was ze heerlijk aan het rennen op het veld. En zodra ze te ver weg was, riep ik haar, en dan kwam ze hard naar me toe gerent, en dan kreeg ze een brokje. Ik was op het einde dus erg trots op haar
Even een paspoortje van Ronja:
- Ronja
- Ronnieponnie
- Lief
- Dol op Rennen, Zwemmen en spelen
- Pyreneese herdershond
- Zwart
- Langharig
- Trouw
- Mijn schatje
Ik had wel mijn camera mee, dus er zijn wat mooie foto's uit gekomen. Ik fotografeer trouwens met een Canon EOS 600D.
Hier een paar foto's van mijn knapperd:

Poseren

Lieve hoofdje

Kiekeboe

Lieverd

'Hallo baasje'

Rennen!

Moe...

Wat vinden jullie van haar? Is het geen schatje? Hebben jullie nog opmerkingen?
Dankjewel voor het kijken, en nu je er toch bent... laat even een reactie achter
Groetjes Tessa

Doei!