poes bevallen van 2 doodgeboren jongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

noukiie92

poes bevallen van 2 doodgeboren jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 18:15

Poes zou gestereliseerd worden maar waren helaas al te laten want ze was een keer onsnapt . Nu is ze gisteravond beginnen met bloeden en heb ik da gebeld, dit was goesd ze was aan het bevallen. Vanacht paar keer wekker gezet om te kijken hoe het ging omdat ze elke keer wel druppels bloed verloor. Vanochtend nog niks en belde ik da op om langs te komen was mevrouw aan het bevallen, nu is er om 10:10 een doodgeboren kitten geboren en tussen half 1 en 1 ook hierdoor bloedde ze tussen door ook. Nu is het bloeden gestopt maar ze likt nog wel, hoe kan ik nu weten of ze klaar is omdat de da zei dat er wel 6 tot 8 uur tussen een kit kan zittenm

dierenfan

Re: poes bevallen van 2 doodgeboren jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:27

Vind het zelf heel lang afwachten zo. Je kan weten dat ze klaar is als ze helemaal rustig is maar je kan ook voor de zekerheid keizersnede laten doen en gelijk laten steriliseren. Eerlijk gezegd had ik dat gelijk laten doen na 2 doodgeboren kittens. Dit omdat ik weet dat dode kittens niet altijd even makkelijk eruit komen en ik vreselijk bang zou zijn dat er nog wat achter blijft en ik mijn poes ook zou verliezen.