DeLabrador schreef:Is er een specifieke rede waarom je progesteron wilt laten prikken? Persoonlijk ben ik er namelijk niet zo'n fan fan. Ik heb al te vaak meegemaakt dat er uit de test kwam dat het 'het juiste moment' moest zijn, terwijl reu en teef anders aangeven. Dan heb je er en veel tijd in gestoken en een hoop geld uitgegeven aan de progesteron test, terwijl je er eigenlijk niet zo veel mee kunt. Om deze reden laat ik zelf nooit prikken maar laat ik vanaf ongeveer dag 7 reu en teef bij elkaar om te kijken hoe er op elkaar gereageerd wordt.
Ik weet niet waar je precies woont, maar mocht je perse willen laten prikken, dan weet ik nog wel enkele klinieken.
Deels kies ik ervoor om progesteron te prikken uit onervarenheid (de expertise van een DAP is gewenst), maar ook om de bijzondere loopsheid. De vorige keer is ze pas op dag 20 gedekt. En helaas "woont" de reu een eind weg, dan is het makkelijk om een keer naar de DAP te rijden dan naar de reu.
Ik ben erg geinteresseerd in de klinieken die je weet (ik woon in de buurt van Delft) eventueel via PB! Alle kennis en ervaringen zijn welkom!
Laatst bijgewerkt door saltpepper op 19-07-11 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt