Kleine puppy's worden groot.. Meet Donna

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Missmoonie86

Kleine puppy's worden groot.. Meet Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 18:48

Hallo Bokkers,

Even een keer wat anders dan paardjes:D Daarom wil ik jullie voorstellen aan mijn princesje Donna
Donna hebben we gekocht toen ze 6weken oud was. Opgegroeit tussen de koetjes en poesjes en de nodige koeienvlaai :+:o
Maar ondanks alles is Donna een mooie volwassen dame geworden.
Omdat we altijd herplaatsers hebben gehad wilden we dit keer iets voor ons zelf. Zo doende is Donna in ons leven gekomen.
We hebben haar voornamelijk aangeschaft omdat ik graag doe buitenrijden en zo ook Donna haar dagelijkse beweging kan krijgen.
Donna hebben we zelf afgericht zonder puppy cursus etc en ze luisterd echt perfect.. Uhmm ja behalve het tegen mensen aanspringen uit enthousiasme krijgen we haar niet afgeleerd. Wat we eerst deden was met een plantenspuit in haar gezicht spuiten maar na 2x vondt ze het zo leuk dat ze begint te kwispelen en nog leuker vindt :+ Mocht iemand nog goede tips hebben dan hoor ik dat graag.
Maar genoeg gekletst hier bij de foto's van puppy tot nu :D

1e dag bij ons thuis is ze niet schattig <3
Afbeelding
Kennis maken met Desteney toen nog even groot :+
Afbeelding
Best wel lach wekkend of niet?
Afbeelding
Heel onschuldig een balletje mollestreren
Afbeelding
En gewoon rustig verder gaan terwijl ze betrapt is :D
Afbeelding
Tja dan maar verder gaan met kippetje te slopen..
Afbeelding
Tijd voor te wandelen, maar ik lig hier best lekker
Afbeelding
Goed opletten wat vrouwtje zegd.. het kan nog wel eens van pas komen :+
Afbeelding
Vrouwtje je praat te veel en ik wil niet meer op de foto :z
Afbeelding
Inmiddels een paar maandjes later, Donna in het park met Bindi
Afbeelding
Zoef zoef, Donna maakt heeeel snel vriendjes.. Maar ze rennen steeds weg van haar
Afbeelding
Tja ze kan niet altijd lief en onschuldig kijken :+
Afbeelding
Donna samen met Shiva onze andere border collie ( 9jaar )
Afbeelding
Vorig jaar ging ze een weekje mee op vakantie naar Belgisch limburg, zwemmen vindt ze echt heerlijk en niet te vergeten balletjes mollestreren :P
Afbeelding
Hier was ze 1jaar oud, is het geen mooie dame geworden ?? <3
Afbeelding
Van spelen wordt je moe..
Afbeelding
En nog meer moe.. :z :z :z
Afbeelding
Maar als ze mijn paardje ziet dan krijgt ze weer energie.. Soms wandelt Donna met mijn paardje ( natuurlijk alleen onder mijn begeleiding)
Afbeelding
En niet alleen de kerstboom wordt gepimpt Donna ook. Ik had een doe het zelf kerstmuts enige wat ik hoefde toe te voegen was Donna
Afbeelding
Onze 2 meisjes voor de kerstboom afgelopen kerst
Afbeelding

En wat vinden jullie van Donna? Helaas moet ik nu gaan afsluiten want Donna heeft honger.. Ssstt ja donna ik kom al.

Alle leuke reacties zijn welkom:D

En heeel erg bedankt voor het kijken naar mijn Donna _/-\o_ _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Missmoonie86 op 18-07-11 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1435

Re: Kleine puppy's worden groot.. Meet Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 18:53

Wat lief die sproetjes op haar neus! Ze hebben beiden ook echt zo'n bordercollie"blik" in hun ogen. Shiva lijkt qua aftekeningen heel erg op mijn oudste BC!

Missmoonie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 19:03

Dankje voor je reactie.. Toen ze nog puppy was, was ze echt een balletje wol.. Maar kent ook geen grenzen.. hihihi.. Maar niet te min ik zou elke keer weer opnieuw voor een border kiezen :D

Jess1435

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:25

Bordercollies hebben inderdaad wel een hoge verslavingsfactor ;) Wij hebben er op dit moment 2. Ook een keer een nestje gehad!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:09

Prachtig beestje! :)
Als je haar het springen af wil leren helpt het om gewoon te negeren wanneer ze springt. Een hond doet juist de dingen waarvoor ze aandacht krijgen, of dat nou goeie aandacht of slechte aandacht is. ;)

Als je het foute gedrag negeert en het goede gedrag beloont (wanneer ze NIET springt dus) kun je het haar misschien nog afleren. :)