Even een keer wat anders dan paardjes:D Daarom wil ik jullie voorstellen aan mijn princesje Donna
Donna hebben we gekocht toen ze 6weken oud was. Opgegroeit tussen de koetjes en poesjes en de nodige koeienvlaai
oMaar ondanks alles is Donna een mooie volwassen dame geworden.
Omdat we altijd herplaatsers hebben gehad wilden we dit keer iets voor ons zelf. Zo doende is Donna in ons leven gekomen.
We hebben haar voornamelijk aangeschaft omdat ik graag doe buitenrijden en zo ook Donna haar dagelijkse beweging kan krijgen.
Donna hebben we zelf afgericht zonder puppy cursus etc en ze luisterd echt perfect.. Uhmm ja behalve het tegen mensen aanspringen uit enthousiasme krijgen we haar niet afgeleerd. Wat we eerst deden was met een plantenspuit in haar gezicht spuiten maar na 2x vondt ze het zo leuk dat ze begint te kwispelen en nog leuker vindt
Mocht iemand nog goede tips hebben dan hoor ik dat graag.Maar genoeg gekletst hier bij de foto's van puppy tot nu

1e dag bij ons thuis is ze niet schattig

Kennis maken met Desteney toen nog even groot

Best wel lach wekkend of niet?

Heel onschuldig een balletje mollestreren

En gewoon rustig verder gaan terwijl ze betrapt is

Tja dan maar verder gaan met kippetje te slopen..

Tijd voor te wandelen, maar ik lig hier best lekker

Goed opletten wat vrouwtje zegd.. het kan nog wel eens van pas komen

Vrouwtje je praat te veel en ik wil niet meer op de foto

Inmiddels een paar maandjes later, Donna in het park met Bindi

Zoef zoef, Donna maakt heeeel snel vriendjes.. Maar ze rennen steeds weg van haar

Tja ze kan niet altijd lief en onschuldig kijken

Donna samen met Shiva onze andere border collie ( 9jaar )

Vorig jaar ging ze een weekje mee op vakantie naar Belgisch limburg, zwemmen vindt ze echt heerlijk en niet te vergeten balletjes mollestreren

Hier was ze 1jaar oud, is het geen mooie dame geworden ??

Van spelen wordt je moe..

En nog meer moe..

Maar als ze mijn paardje ziet dan krijgt ze weer energie.. Soms wandelt Donna met mijn paardje ( natuurlijk alleen onder mijn begeleiding)

En niet alleen de kerstboom wordt gepimpt Donna ook. Ik had een doe het zelf kerstmuts enige wat ik hoefde toe te voegen was Donna

Onze 2 meisjes voor de kerstboom afgelopen kerst

En wat vinden jullie van Donna? Helaas moet ik nu gaan afsluiten want Donna heeft honger.. Ssstt ja donna ik kom al.
Alle leuke reacties zijn welkom:D
En heeel erg bedankt voor het kijken naar mijn Donna
Wij hebben er op dit moment 2. Ook een keer een nestje gehad!