linda_arnold schreef:Dit mailde ik mijn vriend gisteren:
Stel je eens voor:
Je hebt 's avonds teveel gedronken, staat op met hoofdpijn, Doet de honden om 7 uur en gaat daarna nog lekker even je bedje in. Je hebt tenslotte alles over voor de honden. Om half 11 stap je bed uit en om half 12 geef je eerst de honden eten en dan vertrek je naar stal. Op stal kom je tot de conclusie dat op een lege maag paardrijden wat duizeling mee brengt. Je bsluit straks lekker naar de Albert Heijn te gaan om pistoletjes en eiersalade te halen. Met dat idee rijd en longeer je twee paarden en om kwart over 2 ga je dan snel naar de AH. Oehhh pistoletjes zijn net afgebakken en nog warm, snel afrekenen en naar huis.
Thuis smeer je twee pistoletjes en wilt die buiten gaan opeten. Ineens bedenk je je dat je naar het toilet moet. Je legt je broodjes op een bordje en je schenkt vast drinken in en gaat naar het toilet. Na +/- 3 minuten kom je terug.............je kijkt op het aanrecht. Brood weg................VERDOMME!!
Zo op verheugd en dat was nog het ergste! Naast het feit ik onze hond op z'n flikker had gegeven en hij gewoon blij blijft kwispelen.
Ik kan alleen maar hopen dat hij voor twee genoten heeft! Stoutert!
De hond op z`n kop geven heeft alleen maar zin als je hem direct straft en niet een x aantal minuten later.