knuffeldier schreef:rare situatie. Persoonlijk zou ik me poes linea recta naar de dierenarts gaan, maar als je ouders niet willen wordt dat lastig.
Wel typisch dat jullie andere kant ook niet meer graag in de woonkamer wil. Kan je echt niks bedenken wat er veranderd kan zijn, het kan iets kleins zijn,iets dat geur af geeft of iets dat geluid maakt wat jullie niet kunnen horen. Of mischien iets van apparatuur dat kapot is gegaan en dat geluiden geeft wat een mens niet hoort.
Zou de poes niet ergens anders binnen mogen, want als ze niet meer in de huiskamer wil kan ze mischien in een andere ruimte, want omdat beest nu de hele dag buiten in de regen te laten zitten. En dat dan zeker voor een kat, die haten water. Dus ze zal echt wel een gegronde reden hebben om zichzelf zo te pesten.
Ze zou zo naar boven mogen en lekker warm mogen liggen of in de gang of iets maar dat vind ze allemaal maar niks omdat ze dat niet kent en de kater daar nu ook zit... Ik krijg er uit de regen vandaan als ik haar roep, dan komt ze gezellig op schoot en knort maar na een tijdje wil ze weer naar buiten. Die piep zal ik eens proberen op te meten, daar zal mijn vader vast wel wat voor hebben. De vogels kunnen flink schreeuwen maar dat hebben ze altijd al gedaan en verder is er echt niks verandert. Ik zat zelf te denken aan een katten psycholoog of iets
want die komen gewoon langs dus daar kunnen mijn ouders niks over zeggen als ik het zelf betaal. Maar ik vraag me af of dat echt helpen zou