Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
een aantal bekenden zijn petplan en proteq, op hun site staat alles wat je wilt weten
Stephanie_86 schreef:ik ben verzekerd bij proteq ben er zeer tevreden over je hoeft voor de meeste dingen maar 20 eigen risico te betalen en castratie is de heft vergoed
alleen onz hond heeft sinds kort een voedselallergie en dat valt buiten de verzekering net als entingen vlooien en wormen kuren
briitje schreef:Stephanie_86 schreef:ik ben verzekerd bij proteq ben er zeer tevreden over je hoeft voor de meeste dingen maar 20 eigen risico te betalen en castratie is de heft vergoed
alleen onz hond heeft sinds kort een voedselallergie en dat valt buiten de verzekering net als entingen vlooien en wormen kuren
Mijn hond heeft dus een huid-allergie, maar onderzoeken hiernaar zouden dus ook buiten de boot vallen?
Citaat:Alles waar je hondje nu al last van heeft, zoals de huidallergie, valt niet meer te verzekeren.Daarnaast is castreren, tijdens actiedagen, helemaal niet zo duur.
. En dit is niet de enige reden dat ik een verzekering neem. Brainless schreef:Jij hebt het over dingen waar je hond de laatste half jaar niet voor geholpen is, maar als het bekend is dat hij al een huidallergie heeft niets met dat half jaar te maken.
En voor castreren kun je vragen of je DA meedoet met die actiedagen (is vaak landelijk), anders kun je er voor kiezen je hond bij een andere Da te laten "helpen" die wel mee doet.
NoGo schreef:Reden dat ik dus niet verzeker maar gewoon 120 euro per maand apart leg (40 per dier) omdat ik teveel om me heen zie dat er net in de 'kleine' lettertjes stond dat het dier daar nu juist niet voor verzekerd was en ondanks dat ze al jaren betalen alsnog de volle rekening zelf moeten betalen.
NoGo schreef:Zit momenteel op mijn werk zodra ik de mensen spreek zal ik eens navragen hoe het precies zat en bij welke verzekering.voordat ik hier zometeen perongeluk onwaarheden neerzet![]()
briitje schreef:Nu vraag ik me toch af: als je nou niet aangeeft dat je het laatste half jaar naar de DA ben geweest, voor bv zn allergie.. hoe komen ze hier achter dan? Bellen ze je DA op of hoe.. Hier ben ik toch nieuwschierig naar.