'Ruzie' met mijn hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

'Ruzie' met mijn hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 15:21

Jaja bokkers.. het is volgens mij echt zo.. Mijn hond is boos op mij of we hebben wat haar betreft 'ruzie'. :') Haha.

zal het ff kort uitleggen:
Ze slaapt vaak bij mij op mijn kamer, alleen de laatste paar weken bijna niet meer omdat ze wat ouder is en 's nachts vaak hijgde omdat het zo warm is op mijn kamer. en dat is nogal irritant als ik probeer te slapen :')
Ik vroeg haar nog wel vaak mee maar ze wilde niet omdat ze gewoon wat ouder is en niet elke keer helemaal de trap op en af wilde. Ben nu ook sinds een week of 2 gestopt met vragen of ze meegaat. Gisternacht heeft ze blijkbaar voor mijn kamerdeur gelegen want toen mijn vader om 5uur ging werken lag ze voor mijn deur. Mijn vader heeft haar toen naar binnen gelaten, vervolgens om 7uur lag ze weer te hijgen en toen heb ik haar naar beneden gebracht en daar ingestopt in haar mand. Ik was verder niet boos ofzo, maar wilde gewoon ff uitslapen aangezien ik de komende 3 weken 6 dagen per week om 05.00 op moet staan voor mijn vakantiewerk.
Nu negeert ze me al 2 dagen, als ik haar roep loopt ze gewoon door of kijkt een keer om en loopt daarna weg. Als ik haar aai reageert ze er ook niet echt op.
Terwijl ze tegen mijn ouders wel normaal doet, als mijn moeder haar roept rent ze er wel kwispelend op af. Als ik haar roep om haar een brokje te geven komt ze niet eens en als mijn moeder hetzelfde doet is ze wel enthousiast.

Volgens mij heb ik haar dus echt gekwetst :(:)
What to do?????

Lottexxx

Re: 'Ruzie' met mijn hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:23

haha lekker eigenwijs, ik zou het gewoon negeren, trekt vanzelf wel weer over :)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 15:24

hahaha ja vind het ergens ook wel grappig :') maar toch.. vind het maar ongezellig nu ze niet bij me komt liggen

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:40

hahaha :')
gewoon negeren denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:47

Ze trekt wel bij denk :j

Ga leuke dingen met haar doen, dat helpt wel denk :)

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:01

ik heb ook zo eentje hier, ik heb haar vanmiddag in een riviertje gezet wat ze dus echt niet wou maar aangezien het hier heet is wou ik haar even laten afkoelen. toen ze eruit kwam niet meer bij me in de buurt willen komen, mijn vriend moest haar blokkeren om te voorkomen dat ze ze weg op zou lopen richting huis...

Meestal trekt dit na een dag of wat wel weer bij.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:22

Hahahaha ik krijg er helemaal een beeld bij.... Hoe oud je hond als ik vragen mag? Niet dat dat er iets mee te maken heeft hoor maar ben wel even nieuwschierig haha.

En inderdaad ik sluit me bij de rest aan, dit trekt vast wel weer bij hoor. Gewoon lief voor je hond blijven.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:26

Mijn broer en zijn kat zijn gek op elkaar. maar 1x had hij haar iets te lang gepest. Beest heeft hem een week ontlopen en blies elke x als ze m zag. Als toppunt ging ze alleen aandacht bij mij halen & keihard spinnen terwijl ze naar m keek :j :D