Haha.zal het ff kort uitleggen:
Ze slaapt vaak bij mij op mijn kamer, alleen de laatste paar weken bijna niet meer omdat ze wat ouder is en 's nachts vaak hijgde omdat het zo warm is op mijn kamer. en dat is nogal irritant als ik probeer te slapen

Ik vroeg haar nog wel vaak mee maar ze wilde niet omdat ze gewoon wat ouder is en niet elke keer helemaal de trap op en af wilde. Ben nu ook sinds een week of 2 gestopt met vragen of ze meegaat. Gisternacht heeft ze blijkbaar voor mijn kamerdeur gelegen want toen mijn vader om 5uur ging werken lag ze voor mijn deur. Mijn vader heeft haar toen naar binnen gelaten, vervolgens om 7uur lag ze weer te hijgen en toen heb ik haar naar beneden gebracht en daar ingestopt in haar mand. Ik was verder niet boos ofzo, maar wilde gewoon ff uitslapen aangezien ik de komende 3 weken 6 dagen per week om 05.00 op moet staan voor mijn vakantiewerk.
Nu negeert ze me al 2 dagen, als ik haar roep loopt ze gewoon door of kijkt een keer om en loopt daarna weg. Als ik haar aai reageert ze er ook niet echt op.
Terwijl ze tegen mijn ouders wel normaal doet, als mijn moeder haar roept rent ze er wel kwispelend op af. Als ik haar roep om haar een brokje te geven komt ze niet eens en als mijn moeder hetzelfde doet is ze wel enthousiast.
Volgens mij heb ik haar dus echt gekwetst
What to do?????