Ik het erf op stappen komen er al veel blaffende honden met een niet zo goed uitziende vacht op mij af
ik dacht ach zo zijn boeren altijd een beetje die wassen en kammen hun honden natuurlijk niet elke week
Op een gegeven moment zijn we zo ver het erf op gelopen en ik zie niemand maar we hoorden alleen geblaf van heel veel hondjes..
Blijkt dat het uit een soort schuurtje komt... Dus ik loop er naar binnen en wat ik toen zag was eigelijk een en al horror!
Heel veel hondjes in kooien
veel hondjes in plastic bakken
Veel rasjes / vuilnisbakjes door elkaar
Hondjes met lang haar hadden klikken die als dreads vast zaten aan hun vacht ...
En buiten lag er puppyhaar verspeid en er lag een dode pup op een ton
Ik heb nog nooit zo iets erg in mn leven gezien het heeft me veel bezig gehouden de laatste week en ik had er vanacht ook weer een nachtmerrie over ..... Een van die pupjes keek mij zo lief aan he die zit nog steeds in mijn gedachte ..
Toen kwam er een man op mij af en die vroeg hallo moeten jullie iemand hebben? Ik zo ja ........... O die wonen hiernaast
dus wij maar snel weggegaan van die vreselijke plek... Bleek dat de dierenbescherming daar ook wellis is geweest maar dat ze vonden dat de dieren er redelijk uitzagen
dat soort ''fokkers'' moeten ze zelf in een hokje gooien.
Fotos maken kwam echt niet in me op ik was zo geschokt