Kat poept in bed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Kat poept in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 09:49

Ik snap er niets van, sta echt voor een raadsel....

Word ik vanochtend wakker kijk ik naast me en liggen daar ineens allemaal OPGEDROOGDE drollen... zo van die kunnen niet van vannacht zijn want daar zijn ze te droog voor... Maar gister heb ik mijn bed opgemaakt dus ze kunnen ook niet veel ouder zijn.. Zou ze dan echt gewoon vannacht naast mij hebben zitten poepen? Of zou ze misschien gedroogde drollen uit haar bak gehaald hebben?
Het gaat om een poes van 8jaar die nog nooit iets buiten haar bak heeft gedaan.. Mijn vriend is momenteel op vakantie, maar dat is al sinds zaterdag.. Kan me niet voorstellen dat het een reactie daarop is??

Iemand een idee??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Kat poept in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:52

De kat van mijn oma doet dit ook, zodra ze de slaapkamer op kan.
En niet plassen, maar echt alleen poepen, en ook alleen op het bed.
Heel apart.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 10:22

Nou ik hoop toch niet dat dit een nieuw kunstje is van haar!! zou gek worden elke dag poep moeten ruimen......

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:24

Kan je de kat niet uit je slaapkamer houden?

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 10:27

Op zich wel maar ze slaapt daar altijd overdag en als wij thuis zijn dan blijft ze tegen de deur aanspringen als ze er niet in mag en dat vinden onze buren niet zo heel erg fijn, vooral snachts niet... En daarbij ben ik vooral gewoon benieuwd waarom ze dat ineens gedaan heeft... Als het nou een jonkie was maar ze is bijna 9 en heeft echt nooit buiten haar bak gepoept of geplast....

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:37

Heeft ze lang haar? Het kan zijn dat er drollen in haar vacht blijven hangen en er ergens weer uitvallen.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 11:51

Nope geen lang haar.. Zou het misschien toch iets te maken hebben met dat ze mijn vriend mist? Het was ook op de plek waar hij normaal slaapt....

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:50

waren het echt drollen of waren het haarballen? (mijn ouders zien het verschil niet vandaar dat ik het vraag want vast meer mensen zullen het verschil moeilijk te zien vinden).

Ik zou alles uitwassen en eens even aankijken wat er gebeurd. Hier heeft de kat het een keer zo op de vloerbedekking gedaan. Na even nagedacht te hebben had ze een uur in die ruimte per ongeluk opgesloten gezeten zonder dat ze eruit kon. Dus die heeft nodig gemoeten en het maar op de vloerbedekking gedaan. Arm ding (wij hadden ze nog maar 2 weken en andere kat gebruikt de kattenbak niet dus er toen niet bij stil gestaan). Nu letten we erg op dat ze altijd bij de bak kan komen.