Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

love_luna_ schreef:lijken op de kevers die ik ook in huis heb gehad..... was een plaag
kwamen door kieren in de vloeren en muren
moest een bestrijdingsdienst bij komen...
we mochten 5 uur niet in huis zijn
daarna deuren ramen weer open
en na een half jaar nog een keer
is nu een jaar geleden en heel af en toe zie ik er nog 1
ze komen op verwaarlozig af rommel in de tuin te hoog gras slecht onderhoud enzzzz
kijk maar eens op een site van een bestrijdingsdienst daar staan de beesjes die bestreden worden veel soorten kevers ook
sommige mag je ook niet op trappen net als kakkerlakken dan vermeerderen ze zichzelfsucces !!
Weet niet of het ook voor deze beesten geldt, maar ik zou ze niet meer doodmaken als ik jou was.
ik heb in een vorig huis zilvervissen gehad en was blij er nu vanaf te zijn toen ik van de week een stroom ranzige zwarte mier-achtige-vliegen in de wc ontdekte. Kwamen uit de koof waar de riolering doorheen loopt, verder geen lekkage gezien. Gat waar de waterleiding doorheen kwam (loopt ook door de koof) dichtgekit en vooralsnog geen ranzige beesten meer.
wat ligt hier dan weg te rotten? je ziet ze hier buiten momenteel ook heeel veel.
) toe. het kost je even een bus kit of 15, en een beetje gif achter het keukenblok, maar dan heb je ook wat

haha succes bij de volgende kevers die je ziet!