Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KletsKoekje schreef:Waarom roep je nu in eens om een slotje?! Bevalt de reacties tot nu toe niet?
Misschien kan je je verhaal er iets duidelijker neerzetten, het leest nu nogal chaotisch.
Ik zou inderdaad gewoon eerlijk met die vrouw gaan praten en aangeven dat je de hond nu graag al wil ophalen. Ik snap niet zo goed waarom zei op puppycursus gaat, gemiddeld duurt een cursus 12 weken, en over twee weken komt de pup naar jullie? Dat vind ik een beetje vreemd.
Gewoon even goed overleggen en praten, dan wordt alles veel duidelijker.
_ManOnn_ schreef:KletsKoekje schreef:Waarom roep je nu in eens om een slotje?! Bevalt de reacties tot nu toe niet?
Misschien kan je je verhaal er iets duidelijker neerzetten, het leest nu nogal chaotisch.
Ik zou inderdaad gewoon eerlijk met die vrouw gaan praten en aangeven dat je de hond nu graag al wil ophalen. Ik snap niet zo goed waarom zei op puppycursus gaat, gemiddeld duurt een cursus 12 weken, en over twee weken komt de pup naar jullie? Dat vind ik een beetje vreemd.
Gewoon even goed overleggen en praten, dan wordt alles veel duidelijker.
Ja sorry, ben ook beetje van me aperepo!
Het is ook allemaal vreemd en onduidelijk!
Ik ga haar straks even bellen en uithoren.
bo0tjeee schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe dit is afgelopen. Zeker als er al is besloten dat de vriendin van HEM bij hem intrekt?? En dat zij dan weg gaat. Hoe kan het dan dat niemand er vanaf weet?
En als zij nog op cursus wil is dat haar zaak toch. Als jij over 2 weken het hondje gewoon krijgt is er toch geen probleem? Misschien kan je het beter op papier vastleggen. Lijkt me sowieso handig als je het diertje overneemt.
Ook niet vergeten, paspoort op de goede naam, chip op de goede naam enzovoort.