Zaterdagochtend vond ik mn kat met een opzwelling aan de rechterkant van haar gezicht. De hele week was ze al erg slaperig geweest en at amper (ze was 1 kilo afgevallen!
) Opgezocht welke dierenarts die dienst had, en daarheen. Daar bleek dat het een vechtabces was. Antibitoca en pijnstilling gehad en ze hebben het opengesneden. Kwam toen al een hele hoop troep uit, maar niet genoeg. Advies gehad om het nat te houden met water, dus dat gingen we doen. Helaas werd Zus (mn kat) daar niet blij van. Heel veel buiten opeens, terwijl ze normaal wel veel binnen was. Gisteravond kwam ze niet meer binnen om te eten, en is ze de hele nacht buiten gebleven want ze kwam gewoon niet. Vanochtend verder gezocht en nog kwam ze niet. Dus maar het eten buiten gezet want ze moet toch eten. Ik ging me samen met mn moeder steeds morgen zorgen maken want meestal als we dr roepten kwam ze wel... 's Middags lag ze opeens uitgeput voor het huis, dus snel naar binnen gehaald. Ik zag dat ze allemaal wondjes had, dus weer de da gebeld en die zei dat ze toch maar onder narcose moest zodat alles eruit kon. Nu zit ik met een kat met een gat aan dr ene kant van dr hoofd en het ruikt niet erg fris. Nu mag ze niet naar buiten en dat wordt niet ze echt blij van, constand miauwen. Nu zit ze gelukkig rustig naast me maar het ruikt niet echt fijn
, maar ze is tenminste rustig! Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met hun kat? En hoe is dit behandeld? Groetjes