Ik heb het zelfde meegemaakt, maar is misschien niet het verloop waar je op hoopt.....
Onze reu was destijds bijna 9 jaar oud (Berner Sennen) toen we een duidelijk gezwel op 1 van z'n ballen ontdekten. In overleg met de dierenarts besloten om hem alsnog te laten castreren, helaas is het daar nooit meer van gekomen. Een paar dagen voor de operatie werd hij erg misselijk, wilde niet meer eten, spuugde heel veel enz. Bloedonderzoek wees uit dat zijn nieren vrijwel niet meer werkten. We hebben het nog een paar dagen met nier medicatie geprobeerd, leek in eerste instantie goed te gaan, maar na een paar dagen had hij zo'n grote terugval dat we hem hebben laten gaan
Voor die tijd was hij ook zeker geen zieke hond, alleen wat op leeftijd. De dierenarts dacht dat er toch meerdere uitzaaiingen in zijn lijf moeten hebben gezeten waardoor hij opeens zo ziek werd.
Als je de kans nog hebt en je hond wordt (nog) niet verdacht van uitzaaiingen dan zou ik het weg laten halen als de hond dat tenminste nog aankan.
Sterkte!
edit: ik lees dat je hond erg vermagerd is, is denk ik geen goed teken... Kunnen ze niet testen of er uitzaaiingen zijn, dat je op basis daarvan een beslissing neemt?
Nogmaals sterkte!