2 week geleden ontdekte we dat onze poes zwanger was. Tot onze grote verbazing want wij hebben altijd gedacht dat het een kater was ... Gisteren was ze wat onrustig en toen begon het drama, om 3 uur kwam de kitten met veel moeite. Maar ze keek er niet eens naar om, en pakte het poesje bij de nekvel om het vervolgens ergens te gaan verstoppen. Toen mijn zus bij haar ging kijken zag ze iets verschrikkelijks! De poes had de kitten opgegeten .. Toen heeft ze heel lang geen ween gehad en wij dachten dat het maar bij een bleef. Totdat ik vanochtend wakker werd en mijn moeder zei, dit is echt niet goed! Ik ga naar de DA met haar. Toen heeft ze eerst de DA gebeld voor advies en die zeiden, meteen hier komen! Bleek dat de kitten verkeerd zat en de kitten werd er dood uitgehaald .. Toen hebben ze zonder verder te onderzoeken haar weer meegegeven. En ze zeiden dat er geen kitten meer inzat. Toen m'n moeder haar weer mee naar huis had ging ze op de stoel zitten en begon ze weer met persen .. weer de DA gebeld en er weer naar toe gereden. Toen zeiden ze dat er nog 2 kittens inzitten! En ze hebben haar verdoving tegen de ween gegeven, en toen mochten we haar weer meenemen. Ze hebben toen gezegd dat als er over een uur nog niks is dat ze geopereerd moet worden. Nou zijn we al ruim een half uur verder maar er is nog niks ... Duimen jullie mee dat het goed gaat komen ?
Robin_Rikkie
Geplaatst: 04-07-11 16:57
Ik duim mee. echt jammer. hopen dat de andere 2 er gezond uitkomen.