Toen ze hier ongeveer een maandje was, zei ik tegen mijn vriend ze kan wel eens drachtig zijn! Ze heeft een vol buikje en wat grotere tepeltjes, maar wij dachten ook dat het kon komen door de goede voeding die ze ineens kreeg dat het allemaal nog wat moest veranderen.
Aangezien we haar gelijk mee wilde nemen naar de dierenarts als onze hond ingeent moest worden wilden we haar ook gelijk op zwangerschap te laten testen. Maar dat was niet meer nodig.... Ik liep de keuken in en daar lag er al één!
Ze heeft het erg zwaar gehad... De eerste twee doodgeboren, en 3 stuitbevallingen in totaal 4 kittens en daarvan hebben er twee (Katertjes) het gered. Mimi doet het hartstikke goed en is een erg liefdevolle moeder!
Onze hond Boots een Rhodesian Ridgeback van bijna twee mag ze aflikken en snuffelen, en is eigenlijk niet bij ze weg te slaan! Hij krijgt er een beetje vader gevoelens van haha.
Mochten er mensen zijn die interesse in de heren hebben.... PB voor meer info > Ik heb ook een advertentie op bokt geplaatst.
De heren zijn geboren op 28 juni 2011 :
Paar foto's van moederpoes Mimi :

En dan de lieve kittens :

Ik zal in dit topic de updates en vorderingen plaatsen en natuurlijk heel veel FOTO'S!!

De vader moet wel iets met lapjes zijn geweest, want ze had zo'n mooie rode bef. De cyperse heeft er het meeste van weg. Echt een poes met een gouden randje. Met zo veel geïnteresseerden ga ik maar niet PB'en. Momenteel kan ik nog niet veel bieden aan een kat. Volgend jaar hoop ik van wel. Heel veel succes met het uitzoeken van een geschikte eigenaar van deze 2 katjes. Dat ze het maar goed zullen treffen in hun leven!