Allereerst ik ben vrijdag avond al met spoed naar de DA geweest.
Nu mijn verhaal, ik kwam vrijdag avond thuis nadat ik bij mijn paard was geweest. Ik heb 2 honden een chihuahua en een shih tzu beiden 5 jaar oud. Ik kom dus thuis en laat gelijk de honden uit, Willem de chihuahua
kwam al wat 'knorrig' uit zijn mandje maar dat doet hij wel vaker hij ligt altijd zo lekker onder zijn dekentje. Geen aandacht aangeschonken verder, ik laat ze uit en ga weer terug naar binnen en ik zie dat mijn chi ineens helemaal verkrampt loopt met een bolle rug en dikke verkampte nek. Ik schrok me uiteraard de tandjes en mijn moeder kwam toevallig thuis nou gelijk met spoed naar de DA gegaan maar toen we in de auto onderweg waren komt hij ineens weer helemaal 'tot leven'
Wij komen dus aan en ja niets meer aan de hand, ja daar sta je dan... De DA hem uiteraard onderzocht maar kon dus niets vinden en zette het op een zenuw of spier die vast heeft gezeten oid en we moesten even verder afwachten. Nou dat hij het een soort iedere keer na het uitlaten..... Hij begint ook te 'krijsen' als ik dan onder zijn nek zit.Heeft iemand hier ervaring mee?? Of ook zoiets gehad?
Hij loopt dus met een bolle rug en zijn hoofd naar beneden en zijn nek helemaal 'ingetrokken'..
ik zal het idd is filmen!! Goed plan op de foto kwam het niet zo goed over!