met het warme weer (oke, nou valt het vandaag een beetje tegen
), zoeken mijn honden graag wat verkoeling. Ze drinken wat en willen daarna eigenlijk wel dieper, maar vinden het spannend om 'gewoon' te zwemmen, zonder dat ze een doel hebben.Nu mogen 2 van de 3 honden niet meer met ballen spelen, en de 3e hond vind balletjes niet leuk
. Zodra we koekjes in het water gooien, is het dolle pret. Dan zwemmen ze wel, maken zelfs nog een extra rondje en komen dan voor het volgende koekje.Ik ben alleen door mijn drijvende hondenkoekjes heen
de eerste keer tuimde ze er nog wel in, en zwommen ze al zoekend een paar rondjes. Nu ze door hebben dat er niks meer ligt, is de lol er af en gaan ze weer niet verder dan hun poten. Het is sowieso voor alle 3 de honden goed als ze zwemmen, en voornameljik voor de oudste 2 ivm spieren e.d. Vandaar dat ik ze erg graag wil laten zwemmen, wat met koekjes dus prima werkt.
Alleen nu dus mijn vraag, wie weet er hondenkoekjes die blijven drijven? De koekjes moeten wel van een wat groter formaat zijn (formaat frolic of groter), omdat de oudste het anders niet meer ziet.
Ik moet een deze dagen bij zooplus bestellen. Het zou dus helemaal super zijn als ze de koekjes daar verkopen.
Bedankt (en ook namens het tuig
) !Groetjes Nikki