Bij zooplus vanaf een 30 euro dacht ik geen bezorgkosten meer, je moet wel opletten bij bijv. het hondevoer, kan nogal wat prijsverschil in zitten tussen NL en DE.
Zooplus.nl veel goedkoper dan in de dierenwinkel en bij bestellingen boven de 100 euro krijg je ook nog eens bulkkorting en je krijgt spaarpunten voor gratis artikelen. Wij hadden deze week op woensdag besteld en vrijdag was het al binnen en geen gesjouw voor ons.
Zooplus handelt z'n zaken goed af, ze zijn met veel dingen goedkoop(er) en de service is snel, helaas levert DHL vaak de pakketten en die zijn over het algemeen niet erg netjes met de spullen dus het komt nog wel eens voor dat het pakket een rommeltje is en soms ook wel een beschadiging. Als je enkel balen voer besteld zal het met de schade wel meevallen, 't is meer als je ook non-food producten erbij besteld. Ik bestel er zelf vrij vaak en het is altijd binnen de week geleverd en je hebt ook voordeel met punten sparen dat je zo nu en dan wat gratis dingentjes kan uitzoeken, ook leuk
Wij bestellen ook bij Zooplus vanaf 19euro geen verzendkosten en daar zit je met voer al snel overheen je kunt kiezen voor DHL of TNT, DHL levert wel een dag eerder dan TNT (is mijn ervaring)
Sorry, even op Zooplus gekeken maar Zooplus verzend niet met DHL maar met GLS en die laatste is dus (bij mij) sneller dan TNT, met DHL heb ik geen ervaring. Excuses.
Tot voor kort verzonden ze ook met DHL, maar dat was een proef. Blijkbaar is dat niet aangeslagen en hebben ze DHL er weer uitgewerkt. Met GLS heb ik helaas helemaal geen goede ervaringen, hahaha, heb daar 4 x iets mee laten bezorgen en alle keren was er wel iets aan de hand, dan weer de doos half aan gort, dan weer dingen die miste (en een open doos) en ga zo maar door
Overigens google ik soms ook weleens op merknaam van het voer en kom ik zo ook aanbiedingen tegen van wat onbekendere webshops. Nooit echt problemen mee gehad.
Het mooie is dat ik altijd ervoor kies om het voor TNT te laten bezorgen, maar 9 van de 10 keer bezorgen zij het niet of 1 van de 2 pakketten, dat zal wel handiger zijn ofzo?