vandaag is het alweer 17 jaar geleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

vandaag is het alweer 17 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 00:55

Vandaag is het precies 17 jaar geleden dat jij in mijn leven kwam. Mijn lieve mooie meisje genaamd Snuf. Een mooie eigenwijze asbakkenrasje die jammer genoeg maar 14.5 jaar in mijn leven mocht zijn. En vandaag, precies 2 jaar geleden ben jij bij mij weggegaan. Al 2 jaar is het stil in huis. Nu ben jij niet meer in levende lijve bij mij, maar loop je naast me in mijn gedachten. Jij wilt niet dat ik mij rot voel, want je hebt geen pijn meer en ziet je andere vriendjes van het hondenveld. Maar ik niet. Ik kan jou niet meer aaien, knuffelen en met je wandelen. Ik mis je gewoon zo verschrikkelijk erg, dat ik het niet meer droog houd en dat ik misschien wel wartaal uittyp.
Ik heb je foto gepakt en je gedag gezegd. Tot over een tijd. Het zal misschien lang duren, maar ooit komen we samen!
Liefs, je baasje!
P.s: pas je goed op mij? Want ik weet dat je bij mij bent en naast mij ligt nu, maar waarom kan ik je dan niet aaien??
Sorry mensen voor het vage topic, maar ik moest het kwijt!

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 20:19

Moeilijk hè... dat de dieren veel te snel weer uit ons leven gaan... Ze zouden van mij ook gewoon 80 mogen worden :D Veel sterkte....